Uslovi korišćenja i ostalo

Uslovi korišćenja (sporazum)

  1. ЦИЉ УВЈЕТА И ОПШТИ УСЛОВИ
    1. Е-продавница са адресом alvadi.rs доступна је преко Alvadi OÜ, регистрацијски код 11487376,VAT: EE101288462, адреса Majaka 10, Tallinn, 11412, Estonija, електроничка пошта info@alvadi.rs, телефон +372 52 50 146 (у даљем тексту е-продавница продавца и / или Alvadi). Садашњи услови коришћења (у даљем тексту: Услови) уређују правне односе између Продавца и корисника електронске продавнице Alvadi (у даљем тексту: Купац) у погледу коришћења Alvadi е-трговине, укљ. налога и трансакција.
    2. Услуга е-трговине Alvadi укључује могућност да Купац закључи уговор о продаји производа и услуга (у даљем тексту: роба) који се продају у Alvadi е-схопу. Списак и описи понуђених роба дати су на веб локацији alvadi.rs. Е-продавница Alvadi нуди робу у облику „што је могуће“ и „што је могуће“. Приступ е-продавници Alvadi и употреба Alvadi е-трговине су према властитом нахођењу. Продавац није одговоран за штету која може настати употребом Alvadi е-трговине или сродних апликација.
    3. Коришћењем Alvadi е-трговине, Купац потврђује да се слаже са овим условима и обавезом поштивања. У случају закључених купопродајних уговора, тј. Потврђених наруџби, обавезе према Продавачу и Купцу биће обавезујуће у складу са овим Општим условима и одредбама. Ако се не слажете са овим условима и одредбама, Купац мора одмах престати да користи Alvadi е-схоп. Продавац има право да купчеву наруџбу остави неиспуњеном ако Купац није испунио ове услове или упутства приказана у е-продавници Alvadi или није платила поруџбину.
  2. СТРАНКЕ У ТРАНЗАКЦИЈИ
    1. Купац мора бити пунолетна особа (најмање 18 година), физичка особа или било које правно лице које пре потписивања купопродајног уговора или коришћења услуга Alvadi е-продавнице потврди да је прочитало, разумело и пристало да поштује услове. Међутим, ако особа која не поштује ове захтеве, и даље користи Alvadi е-схоп, предаје наруџбу и / или купује робу, особа са чијег банковног рачуна или кредитне картице је извршена уплата за релевантну трансакцију биће одговорна за последице операција горе.
  3. ТРОШКОВИ, РАСПОЛОЖИВОСТ И ИНФОРМАЦИЈЕ О РОБАМА
    1. Цене свих роба у Alvadi е-трговини су у еурима и укључују тренутни порез на додату вредност одговарајуће земље: Estonija
    2. Поред плаћања цене робе, Купац се обавезује да ће платити трошкове превоза до места испоруке (у даљем тексту: трошкови превоза ). Цена превоза директно зависи од количине, тежине и димензија робе, локације и може се разликовати. Примање робе без транспортних трошкова могуће је из продавнице и / или складишта продавца, осим ако на веб страници alvadi.rs није другачије наведено.
    3. Роба коју је купац одабрао додаје се у корпу за куповину и њихов трошак се израчунава аутоматски. Пре него што уплата започне, на веб локацији ће се приказати садржај и цена кошарице.
    4. Цена превоза се израчунава аутоматски, под условом да се једна наруџба достави на једну адресу. У случају да купац жели да се роба достави на различите адресе, купац мора да формализује одвојене поруџбине.
    5. Нема трошкова превоза ако износ једне наруџбе прелази 150 € која укључује VAT, а место испоруке је: Estonija.
    6. Продавац има право да измени цене робе у било ком тренутку без претходног обавештавања купца. Ако је Продавац променио цене после плаћања купца од стране купца, тада ће се роба испоручити купцу по ценама наведеним на фактури (осим у случајевима наведеним у одељку 3.7). У случају када цена постане повољнија од утврђене на фактури, Купац нема право да захтева компензацију за разлику у цени.
    7. Купац је дужан да одмах обавести Продавца о свим грешкама или пропустима који спречавају употребу Alvadi е-трговине. Пошто се не могу у потпуности искључити појаве техничких грешака у Alvadi е-трговини или цибер криминала, Продавац задржава право да контролише све извршене поруџбине и плаћене рачуне. Ако постоји грешка (на пример, цена робе је несразмерно мала у поређењу са тржишном ценом такве робе), Продавац има право да једнострано откаже налог, поништи уговор о продаји и не испоручи робу. Продавац ће обавестити Купца путем е-маила или телефона у року од 7 радних дана од пријема износа рачуна на банковни рачун Продавца, пружајући могућност да изврши нову поруџбину или врати износ који је Купац уплатио.
    8. Када користи Alvadi е-схоп, Купац треба да узме у обзир то на основу залиха резерва Ал-е-продавнице и техничке карактеристике рачуноводства робе, инвентар се приказује с кашњењем у времену, тако да приказане информације могу варирати од стварности. Слично томе, Купац мора узети у обзир да је роба коју жели резервисана за њега у складишту Продавца тек након уплате и приметивши пријем истог. Дакле, Продавац није одговоран за чињеницу да је роба коју је купац одредио означена са „На залихама“, али касније ће постати јасно да је у Продавачевом складишту понестало робе коју је Купац затражио. У овом случају, Продавац ће обавестити купца о недостатку робе у року од 7 радних дана, нудећи могућност да изврши нову поруџбину или да врати износ који је купац уплатио. У овом случају, Продавац није одговоран за штету насталу од стране Купца.
    9. Када се користи Alvadi е-схоп, Купац се обавезује да ће узети у обзир да су приказане фотографије робе илустративне и могу се мало разликовати од стварног изгледа робе, као и од осталих приказаних информација у првом. место, општа потреба за информацијама и може се променити у било ком тренутку. Да бисте добили тачније и потпуније информације о производу, укљ. због својих техничких карактеристика и изгледа, купац може контактирати продавца путем е-трговине Alvadi, на е-маил адресу info@alvadi.rs или телефоном +372 52 50 146.
    10. Када користите Alvadi е-схоп, Купац је дужан да:
      • осигура да су све информације које је пружио приликом коришћења Alvadi е-трговине тачне;
      • нот за пренос незаконитих или на други начин забрањених података;
      • да не користи Alvadi е-схоп за шпекулативне или нетачне радње или преваре;
      • да не шаље датотеке које садрже вирусе и друге рачунарске програме или датотеке које ометати, оштетити или на било који други начин ометати нормално коришћење животне средине путем Alvadi е-трговине и који, као резултат употребе животне средине, могу бити смештени на рачунару другог Купца; и / или ометају, оштећују или на други начин прекидају нормалан рад рачунара;
      • не мењати, копирати, преносити, продавати, репродуковати или на било који други начин употребљавати веб локацију Alvadi е-трговине или њен садржај на забрањени начин
  4. НАРУЏБА И ЗАКЉУЧИВА УГОВОР О ПРОДАЈИ И НАБАВКА
    1. Да би извршио поруџбину за одабрану робу у е-продавници Alvadi, купац мора да дода артикл у виртуелну корпа за куповину кликом на дугме ""Dodaj u korpu"". У случају да купац жели да робу дода у исту поруџбину, мора да изврши горе описану радњу за сваку одабрану робу.
    2. Након што сте одабрали ставку и додали је у корпу, кликните везу "Pogledajte korpu" (или притисните дугме ""Korpa"" и кликните "Idi u korpu za kupovinu" у менију). Купац у кошарици може повећати или смањити количину робе или потпуно уклонити робу из кошарице.
    3. Након одређивања робе и одговарајуће количине, Купац ће морати да кликне на дугме "Plaćanje »" да би довршио поруџбину. Ако Купац није регистрован у Alvadi е-продавници, мора да унесе личне податке како би потврдио поруџбину, било своје личне податке или податке компаније, укљ. е-маил адреса и контакт телефон. Затим притисните дугме "Registracija". Да би довршио регистрацију, Купац мора означити потврдни оквир "Слажем се са условима и одредбама ,политика приватности". Купац има право да одштампа услове или да их сачува у дигиталном облику на свом носачу личних података. Купац је дужан да извршава поруџбине у складу са условима и следећи упутства за употребу која су приказана у Alvadi е-продавници. Купац се обавезује да пажљиво провери унесене податке приликом наруџбе и да преузме одговорност за тачност унесених података, истовремено сносећи ризик евентуалне штете проистекле из његове / њене грешке.
    4. Након уноса података, Купац мора одабрати одговарајући начин испоруке. Изаберите "Podići ću narudžbinu iz Alvadi prodavnice: Tallinn, Majaka 10" ако желите да набавите робу из канцеларије Alvadi. Изаберите "pošaljite proizvode meni" и следите упутства ако желите да користите транспортну услугу. Ако Купац жели да промени начин испоруке, кликните "promeni isporuku" и следите упутства.
    5. Након уноса података и одабира начина испоруке, биће приказана Кошица са робом и начином испоруке које је одабрао Купац. Ако Купац жели да купи робу у Кошарици и закључи купопродајни уговор, Купац мора одабрати одговарајући начин плаћања. Да би одабрао начин плаћања, Купац мора поново кликнути на дугме "Plaćanje »". У случају да купац жели да промени поруџбину, то мора да се изврши пре него што одабере начин плаћања.
    6. Ако је Купац одлучио да плати путем Интернет банке, биће преусмерен на страницу изабране Интернет банке. Након плаћања рачуна у Интернет банци, Купац ће кликнути на дугме „Повратак трговцу“, након чега ће Продавац од банке добити потврду о успеху неисплативо плаћање.
    7. Купопродајни уговор између продавца и купца сматра се закљученим ако је продавац добио потврду консултација у вези са условима коришћења у складу са одредбом 4.3 и износ наведен у налогу је примљен у целости на рачун продавца. Да би потврдио закључење купопродајног уговора, Продавац шаље Купцу потврду са фактуром на унету адресу е-поште. Продавац чува документа послана 7 година.
    8. Пристанак на обраду личних података за Alvadi. Купац пријавом и подношењем наруџбе, Купац даје сагласност на прикупљање и обраду личних података у циљу успостављања односа са купцем, закључивања, извршавања, измена, раскида уговора, нуђења робе, побољшања квалитета робе и обављање других операција повезаних са горе наведеним, као и слање понуде компанији Alvadi, уколико је купац дао посебну сагласност на њу. Купац се слаже да пренос личних података трећим лицима, укљ. произвођачу робе дозвољено је на начин прописан Законом о заштити личних података. Особа је свјесна својих права да у било којем тренутку добије информације о прикупљеним личним подацима и сврси њихове употребе; информације о коме су лични подаци пренијети; да затражи исправку нетачних података; прекид и брисање обраде података ако захтјев није у складу са законодавством.
  5. ИЗВРШЕЊЕ НАРУЏБЕ
    1. Превоз робе се врши на терет и ризик купца у складу са условима превозничке компаније. изабрао Купац. Ради лакшег купца, приближан датум испоруке приказан је у корпу за куповину.
    2. Ако након закључења купопродајног уговора постане очигледно да куповине Купца нису на залихама и датум испоруке се мења, Продавац ће обавестити Купца о новом датуму испоруке. У случају да Купац није заинтересован за куповину производа који је последица продужења рока, Купац има право да се повуче из купопродајног уговора у складу са одредбом 6.1 услова. Продавац не сноси никакву штету насталу кашњењем у испоруци робе.
    3. У случају да се испорука робе, кашњење са испоруком или било који други неспоразум догоди због нетачности у подацима које је унео Купац, Купац неће имати право да се повуче из купопродајног уговора у складу са са клаузулом 6.1 ових Услова.
    4. Пре прихватања робе и потписа доставнице, купац мора пажљиво прегледати амбалажу робе, у случају физичког оштећења, то мора бити назначено на товарној листи и обавестити продавца у року од 1 радног дана путем е-маила на info@alvadi.rs или путем телефона +372 52 50 146. Купац има право да не прихвати робу са оштећеном амбалажом. Након пријема робе и неинформисања о оштећеном паковању сматра се да је роба уредно достављена Купцу. Купац има право да не прихвати оштећену робу.
    5. По пријему робе и пре уградње / монтаже / фарбања / употребе, Купац је дужан да узме у обзир да се роба мора пажљиво раставити како би се спречило оштећење амбалаже, фабричких ознака или серијска употреба. бројеве робе, а такође је Купац дужан да провери да ли је роба погодна за његов аутомобил или не. Неопходно је у случају отказивања купопродајног уговора, када се смањи ризик повезан са штетом из става 6.9 и 6.11 Услова.
  6. ОТКАЗИВАЊЕ УГОВОРА О ПРОДАЈИ
    1. Купац има право отказати купопродајни уговор у случају описаном у тачки 5.2. Услова, укључујући и случај када постоји купопродајни уговор закључен у складу са клаузулом 4.7 Услова и услова, али датум испоруке за место које купац одреди је продужен због Продавца. Купац има право да раскине овај уговор у року од два радна дана од пријема информација о кашњењу у испоруци робе од продавца. Да би раскинуо уговор, продавац info@alvadi.rs мора бити достављен Продавцу у формату који се може копирати у писаном облику. Ако не пошаљете образац, не дође до повратка робе.
    2. Ако је купац потрошач у смислу Закона о заштити потрошача, он има право да се одузме од уговора о продаји у року од 14 календарских дана од пријема робе. За раскид купопродајног уговора, Купац је дужан да Продавцу достави пријаву у облику који се може писмено репродуцирати на е-маил info@alvadi.rs у одређеном року (образац за пријаву: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf) . У пријави, Купац је дужан навести да ли жели од Продаватеља примити износ једнак трошку наруџбе коју је Купац платио или заменити купљену робу са другом робом коју је Продавац понудио. Ако Клијент није (претходно) / није предао (претходно) пријаву горе, унапред плаћени износ остаће на Клијентовом рачуну за плаћање унапред. После три године, Alvadi има право да пренесе средства на рачуну за плаћање унапред у сопствену корист.
    3. У случају да роба испуњава било који од следећих услова, Купац нема право да одустане од купопродајног уговора у складу са одредбом 6.2. Услова:
      • роба која је „* посебна наређења ”и који садрже информације о неискоришћењу права на одустајање;
      • роба израђена или наручена према личним жељама купца;
      • роба израђена или наручена по личним условима;
      • лако ломљива или брзо носива / покварљива роба;
      • сезонска роба или било која периодична публикација;
      • мазива, хемијских производа и производа за негу аутомобила који се отварају
    4. у случају када Купац брише свој рачун из Alvadi е-трговине, Купац нема право да раскине и / или одустане од купопродајног уговора у складу са одредбама 6.2 и 7.3 ових услова.
    5. У случају да купац одустане од купопродајног уговора у складу са одредбом 6.2 и жели да од продавца прими износ једнак трошку наруџбе коју је платио купац, продавац се обавезује да ће му вратити износ плаћен за робу и повољнији трошкови превоза стављени на располагање Купцу приликом испоруке робе Купцу. Продавац има право да не врати горе наведени износ све док купац не врати робу Продавачу.
    6. У случају да купац није одабрао стандардну, тј. најповољнију, превозну услугу пријема робе, већ се опредијелио за услугу превоза већег трошка, продавац ће само надокнадити купцу трошак стандардних трошкова превоза.
    7. Продавац враћа уплаћени износ за робу на платни систем или на банковни рачун са којег је извршена уплата у року од 14 календарских дана од пријема захтева за раскид купопродајног уговора и под условом да у року од истог рока (14 календарских дана) Купац је вратио робу Продавачу, враћена роба је у складу са овим условима коришћења, а Продавац нема разлога за умањење или отказивање износа плаћеног Купцу у складу са тачком 6.11. услова.
    8. Рок отплате за износ плаћен од стране Купца продужава се кашњењем у враћању робе.
    9. Роба коју је купац вратио мора бити комплетна и у оригиналном паковању (оригинално паковање не сме да се оштети / поквари) и, осим тога, садржи све производе, укључујући додатке који су оригинално испоручени са комплетом робе . Додатни пакети са додацима за учвршћење не смеју бити отворени. На паковању не сме бити страних ознака (налепнице итд.). Ако је роба купљена у оквиру кампање или ако ју је пратила било која друга роба, Купац је дужан вратити све купљене ствари, укључујући робу и друге производе.
    10. Купац сноси трошкове везане за повраћај робе, осим у случајевима када роба не одговара опису Alvadi е-трговине.
    11. У случају да је роба и / или амбалажа коју је купац вратио оштећени или покварени (трагови уградње, офарбани, нешто је написано на паковању итд.), Продавац има право на поновни обрачун цену робе и да је смањи као резултат оштећења и да је одузме од износа враћеног Купцу; или уопште не прихватају робу. У случају када се Купац не слаже са смањењем вредности робе као резултат поновног израчуна, купац има право да ангажује независног, лиценцираног стручњака, који ће фер проценити смањење вредности. Трошкове стручне процјене сноси странка чије је мишљење неосновано.
    12. Продавац има право да раскине купопродајни уговор у случају предвиђеном у тачки 3.7 Услова, укљ. ако се због техничке грешке цена одређеног производа промени непропорционално ниска у односу на тржишну цену, а продавац није показао да је та цена последица оштећења робе, а продавац још није послао робу купцу означена адреса. Продавац има право да одустане од уговора о продаји у ситуацији описаној у тачки 3.8, укљ. чак и након плаћања купца за робу, роба је истекла на залихама. Продавац има право да одбије извршење ових трансакција, обавестивши Купца о томе. За раскид уговора, Продавац је дужан да не достави одговарајући раскид Купац купцу у формату који се може репродуцирати у писаном облику (пожељно коришћењем адресе е-поште коју му купац саопшти). У случају одбијања да изврши трансакцију, Продавац се обавезује да ће купцу вратити износ плаћен за купљену робу и превоз у року од 14 календарских дана.
    13. И Купац и Продавац имају право да се повуку из уговора и искористе своје право на тражење лекова за непоштовање у складу са условима и одредбама.
  7. ОДГОВОРНОСТ ПРОДАВЦА ЗА НЕСКРИВЉИВОСТ РОБЕ
    1. Продавац је одговоран за неусклађеност робе са одредбе и услови купопродајног уговора, који постају очигледни у року од две године од дана испоруке робе Купцу како је то прописано законом.
    2. У случају да роба која је купцу испоручена није у складу са условима уговора, купац је дужан да о томе обавести Продавца што је пре могуће, али најкасније у року од два месеца након сазнања о таквој чињенице, подношењем продавцу фактуре на основу које је роба плаћена и захтева који се може копирати у писаном облику на е-маил info@alvadi.rs. У случају неусклађености, употребу робе мора бити одмах обустављена, а продавац о томе обавести што је пре могуће. Купац је дужан да у својој жалби наведе име, контакт податке, датум подношења рекламације, датум откривања оштећења робе, опис тачне неисправности, потраживања против Продавца у вези са оштећењем, али такође да на захтеву наведе или дода захтев који потврђује купопродајни уговор између купца и продавца.
    3. Ако се открије оштећење и неисправност робе, Купац има право да захтева од Продавца поправак или замену робе усклађеном робом. У случају да ове мере нису могуће или неразумне, Купац има право да раскине уговор о продаји и врати износ плаћен за робу. Ако у купопродајном уговору није другачије одређено, Продавац неће надокнадити додатне трошкове настале приликом замене робе у тренутку подношења захтева (монтажа и демонтажа робе, превоз, поштарина итд.).
    4. Продавац не сноси одговорност за штету коју је Купац проузроковао за грешку или штету насталу због злоупотребе робе од стране Купца.
  8. ИЗМЕНЕ УСЛОВА, РЕШАВАЊЕ СПОРОВА
    1. Сав материјал објављен у е-продавници Alvadi припада Продавцу или Продавац је издао лиценцу власника ауторских права за комерцијалну употребу. Ауторска права такође подлежу условима коришћења ове електронске продавнице Alvadi.
    2. Купац има право задржати ове услове на свом медију за складиштење како би осигурао њихову писмену репродукцију, када је то потребно након закључења купопродајног уговора.
    3. Продавац има право, једнострано, у потпуности или делимично, да модификује услове без претходног обавештавања купца. Измене ће ступити на снагу од тренутка објављивања у е-продавници Alvadi на адреси alvadi.rs. Промене неће утицати на претходно одобрене наруџбе.
    4. Стране ће бити међусобно одговорне за штету проузроковану случајевима и обимом кршења услова утврђених у закону: Estonija. Одговорност продавца ограничена је на трошкове робе и, у неким случајевима, трошкове превоза, а он сноси никакву одговорност за незаконито кршење услова. Продавац није одговоран за губитак прихода Купца или штету коју је претрпео Купац или за кашњење у испоруци робе.
    5. Купопродајни уговор и коришћење Alvadi е-трговине уређени су законом одговарајуће земље: Estonija. Спори ће се решавати преговарањем. У недостатку решења, спорови се воде Одбору за потрошачке спорове на Pronksi 12 Tallinn, www.komisjon.ee. Спорови са правним лицем решават ће се у Harju Maakohtus.
    6. Купац има право да се позива на лекове предвиђене Законом о облигационим односима (да захтева извршење обавезе; да одбије да испуни своју обавезу, да затражи надокнаду штете, да повуче из споразума или да откаже уговор, да снизи цену, да захтева камату за одложено плаћање финансијске обавезе).
    7. Потрошачки спорови се такође могу решити у електронском окружењу: http://ec.europa.eu/odr
  9. ЗАШТИТА ОКОЛИША
    1. Отпад настао након употребе робе купљене у електроничкој трговини Alvadi класификује се према процедури класификације опасног отпада коју је Република Естонија утврдила у мају 1, 2004 као опасан и захтева посебно коришћење отпада (РТ И, 14.05.2013, 2). Листа таквих производа укључује батерије, аутомобилске гуме, уља, течности и средства за негу возила. Више информација о опасном отпаду може се наћи на веб локацији Инспектората за животну средину (www.kki.ee).
    2. За приватна лица општине постављају контејнере за одлагање опасног отпада. За више информација о збирним тачкама погледајте веб локацију општине или претражите путем телефона локалне самоуправе.
    3. Правна лица су се обавезала да ће опасним отпадом доставити специјална места коришћења лиценци. Листа компанија за одвоз опасног отпада који имају дозволу доступан је на веб локацији Инспектората за животну средину (www.kki.ee).

Правила о приватности

Услови ове Политике приватности регулишу обраду личних података клијента ако клијент користи услуге пружене на веб локацији alvadi.rs(у даљем тексту „ALVADI“).Лични подаци клијената су од кључног значаја за клијенте да користе ALVADI услуге. Лични подаци значе информације које се односе на идентификовану или идентификовану особу (у даљем тексту: Клијент). Обрада укључује прикупљање, складиштење, модификације, опоравак, употребу, објављивање, откривање преношењем, као и брисање или уништавање личних података клијента. Обрада личних података врши се само уз сагласност клијента, осим у случају када је законом или законом предвиђено право или обавеза обраде таквих података.

ALVADI штити податке Клијента поштујући одговарајућа правила безбедности и поверљивости. ALVADI примењује потребне организационе, физичке, информационе и комуникационе технологије за заштиту података клијента.

  1. ЗАШТО ALVADI ОБРАДЕ ЛИЧНЕ ПОДАТКЕ?
    ALVADI обрађује личне податке клијента за следеће сврхе: да испуни уговорне обавезе према клијенту; повећати квалитет услуге; обављати маркетиншке активности; да испуњава законом прописане одговорности утврђене законом, као и да оправда правни интерес.
    1. Испуњавање уговорних обавеза према клијенту
      ALVADI обрађује личне податке клијента како би испунио уговорну обавезу, а то је:
      • да изврши налог (посебно за комуникацију са клијентом; пренос упутстава која се односе на поруџбину клијента, плаћање производа, испоруку производа, враћање производа и примену гаранције)
      • за обавештавање о статусу наруџбе (нарочито за слање докумената везаних за купљеним производима, на пример, фактуру, техничку документацију, гаранцијску документацију и тако даље).
    2. Извођење маркетиншких активности
      ALVADI обрађује личне податке клијента у сврхе маркетиншких активности, наиме:
      • за слање промотивних понуда и обавештења на е-маил адресе и / или бројеве мобилних телефона које обезбеђује Клијент (уз сагласност
      • за истраживање тржишта (укључујући проучавање потрошачких навика Клијената и добијање информација о производима и услуге које стварају највише интересовања клијента).
    3. Повећање квалитета услуге
      ALVADI обрађује личне податке клијента како би повећао квалитет услуге, наиме:
      • побољшати корисничко искуство на веб локацији
      • да спроведе анкете које утичу на перформансе ALVADI
      • да обавештава клијенте о променама у услугама и производима понуђена, техничка решења, као и о функцијама ALVADI.
  2. ШТА ЛИЧНИ ПОДАЦИ ALVADI ЦОЛЛЕЦТ
    ALVADI прикупља три типа података, наиме личне податке, неособне податке и колачиће.
    1. Лични подаци

      Лични подаци укључују име и презиме, телефонски број, адресу (укључујући земљу, град и поштански број), е-маил адресу (е-маил), број банковног рачуна (потребан за идентификацију плаћања за производе и продате услуге, као и за повраћај клијената), идентификационе документе (неопходне за испуњавање уговорних обавеза, на пример, приликом испоруке производа овлашћеним лицима), регистарски број возила и поруџбине.
    2. Неособни подаци
      Свако може да посети alvadi.rs без регистрације и уношења својих личних података. У том случају, једине информације које он / она подели са ALVADI-ом односе се на његову посету. Ова врста информација се назива неособна и преноси се у аутоматском режиму путем алата за аналитику, као што су Google Analytics, Google Tag Manager, Google Maps, Yandex Metrika, Facebook Widget. Такве информације се користе само за побољшање перформанси ALVADI, а не за прикупљање личних података.

      Неособни подаци укључују датум и време посете, регион, град, приказе, страницу за пријаву, страницу одјаве, последњи извор саобраћаја, прелазе рекламе, претраживач, систем оглашавања, IP адресу и историју претраге .
    3. Cookies
      Да бисте пружили висококвалитетне услуге у alvadi.rs веб продавници, ALVADI користи колачиће. Ово је потребно да би се кориснику омогућила што атрактивнија и практичнија употреба веб странице, као и за добијање аналитичких података и израчунавања које ALVADI користи за одржавање веб странице (на пример, колико често корисник посећује веб локацију и које странице, шта веб претраживач и хардвер опремају (он / она користи).

      Cookies су текстуалне датотеке које се смештају на корисников рачунар или уређај када он / она посети веб локацију. Такве текстуалне датотеке нису злонамерне. Не садрже вирусе и нису везани за одређену особу или IP адресу. Већина колачића се брише након што корисник затвори свој претраживач. Називају се cookies сесије. Остали cookies (трајни) дуже се време чувају на корисничком рачунару и помажу у утврђивању када корисник следећи пут посети нашу веб страницу.

      Већина претраживача омогућава колачиће према заданим поставкама. Можете променити своја безбедносна подешавања и онемогућити колачиће. У овом случају, на ваш рачунар неће се сачувати cookies. Ако онемогућите колачиће, неке функције наше веб локације могу престати да раде. Неке странице можда неће бити приказане правилно. Можете поставити и свој претраживач тако да кад год веб локација покуша да инсталира колачиће, добијате одговарајуће упозорење и одлучујете за сваку засебну датотеку да ли желите да је омогућите или не.
  3. КАКО ЛОНГ ALVADI СКЛАДИ ЛИЧНЕ ПОДАТКЕ КЛИЈЕНТА
    ALVADI чува личне податке клијента, док клијент користи ALVADI услуге и осим ако он / она не захтева да избрише своје личне податке или ако овим Правилима о приватности није другачије одређено. Рачуни и фактуре чувају се у складу са локалним законима ..
  4. КО ALVADI ПРИЈАВА ЛИЧНЕ ПОДАТКЕ?
    ALVADI има право да пренесе личне податке трећим лицима на испуњава уговорне обавезе. Треће стране су пословни партнери ALVADI, који пружају и / или користе поштанске услуге или пружају услуге лизинга и / или трансфера плаћања. Веза између платних система и купаца је обезбеђена SSL протоколом, што гарантује да неовлашћене особе не могу добити приступ пренесеним информацијама или их променити.

    За потребе обављања маркетиншких активности, ALVADI има право да пренесе личне податке трећим лицима. Треће стране су пословни партнери од којих ALVADI купује рекламне услуге.

    ALVADI може, због легитимног законског интереса, пренети или предати захтев купца за наплату дуга трећим лицима и пренети личне податке Купца у вези са захтевом за дуг компанији која има ALVADI-јеву моћ адвоката (на пример, компаније за наплату дуга или компаније за кредитне информације).
  5. ПРАВА КЛИЈЕНТА
    Клијент има право:
    • да добије податке о личним подацима који се обрађују
    • да би добио приступ његови лични подаци
    • да поднесу захтев за исправљање непримерених / непотпуних личних података или за промену / допуну његових личних података у свом личном налогу. Клијент је одговоран за давање тачних или модификованих података
    • обрише своје личне податке чим ти подаци више нису потребни или ако је обрада личних података незаконита, осим када ALVADI има законско право да чувајте податке клијента
    • да поднесе захтев за одбијање обраде личних података у маркетиншке сврхе
    • да не даје сагласност на обраду личних података ради употребе у директном маркетингу, када регистровање
    • да би се затражило ограничење обраде личних података
    • да би се његови лични подаци добили у стројно читљивом формату („преносивост података“)
    • да уложи жалбу на Estonian Data Protection Inspectorate (Andmekaitse Inspektsioon) Väike-Ameerika 19, 10129 Tallinn, tel. +372 6274 135, fax +372 6274 137, e-mail: info@aki.ee, website: http://www.aki.ee/en

    да затражи информације о обради, измени / исправци, брисању личних података, као и о ограничавању или одбијању личних података клијента обрада можете послати е-маил који описује срж вашег захтева на info@alvadi.rs. ALVADI има право да затражи копију личних података клијента да идентификује особу. ALVADI се обавезује да ће одговорити на захтеве клијената у року од 30 дана од дана слања. На лични налог се можете одјавити од билтена и рекламних порука. Да бисте то учинили, треба да се пријавите на свој лични налог и поништите потврду "Želim da primam obaveštenja o specijalnim ponudama i popustima" и кликните "Sačuvaj".